المتابعون

الأحد، 5 يونيو 2011

عودة مع حصري الحصريات .شغل ال3g ‎علي كل الموبيلات

بسم الله الرحمن الرحيم


اهلا بيكم ياشباب إيجي ‏‏ ‏ ...




بمناسبة المفاجأة الي عملهلنا مشرفنا العزيز جادو .. قررت ان اجيب قنبلة نفجر بيها المنتدي .... هههه انا بهزر احنا معانا موضوع حصري هندمر بيه كل المنتديات العربية والأجنبية

نخش بقي في الموضوع

‏ كلنا عرفين شبكة ال3G‏ وسرعتها الجبارة في التحميل بس طبعا مش كل الناس معاها موبيلات جيل ثالث يعني في ناس غلابة زي كدة اصحاب الجيل الثاني الي شبكة Gprs‏ وطبع لو كهربت الموبيل سرعة التحميل مابيعديش 40كيلو بس خلاص لقينا الحل وكل الناس هتشتغل
3G ‎

‏ ‏
عودة حصري الحصريات .شغل ال3g ‎علي الموبيلات


الحل في البرنامج الصغير ده (AUL_gprs TO 3G.sis‏

البرنامج ببساطة بيحول لشبكة ال3G ‎‏ حتي لو مفيش 3G ‎في الموبيل

نيجي لتشغيل البرنامج : ركز بقي ياباشا واستعد انت وهو

الخطوة الأولي (مهمة جدا)

قم بتثبيت البرنامج علي ذاكرة الهاتف مش علي المموري كارد.

الخطوة الثانية

إفتح البرنامج وإختار options, then scroll to change
display, type 8101وبعد كده دوس
ok

‏ الخطوة الثالثة

اختارoptions‏ بس المرة دي scroll to "EXECUTE" open "execute" and type 2 then ok‏ وبعد لما تضغط علي ok ‎الموبيل هيقفل ويفتح تاني

جمد قلبك ومتخفش هتلاقي علامة ال3G ‎تحت علامة الشبكة ومبروك السرعة ...

علي فكرة ياشباب انا قبل لما اشغل كانت سرعة التحميل في الاوبر مابتزتش عن 35 كيلو بس الحمد لله دلوقتي مابتقلش عن 65

كنت هنسي ياشباب اكيد برنامج جامد زي ده محتاج بيئة بايثون علشان يشتغل بس مفيش انا جايبلكو أجمد ثلاث مشغلات بايثون للجيل الثاني

ده الاول

www.4shared.com/file/fVn2rVGY/Python_full_145_for_N70_N72_by.htm‏


وكمان ده:‏

www.4shared.com/file/328-czip/Python_195_s60v3s60v5.htm

وده كمالة العدد

www.4shared.com/file/WoeViTkq/Python_runtime_v109_7‎_.htm‏

كدة بقي يبقي خلصنا في ملاحظة مهمة ياشباب ياريت محدش يقول مخالف لان القسم ده اسمه قسم أختراق الجوال وطبعا مفيش إختراق أحسن من كده ولحبيبنا أصحاب الحيل الاول انتظروني قريب قوي هنشغل ال3G ‎عليه هو كمان وفي حاجة تانية والله انا كنت محضر الموضوع بالصور بس انا موبيل دلوقتي وان شاء الصور قريب

ياريت تدعولي ان أكون في الحصري

* تحميل البرنامج من المرفقات

-----------------------------------------